Federația Română de Fotbal, prin Academia Națională de Fotbal, a organizat, în perioada 31 octombrie – 1 noiembrie, un curs dedicat cluburilor sportive în care au fost prezentate informații și bune practici pentru obținerea de sponsorizări.

Workshop-ul interactiv a avut rolul de a sprijini cluburile să își creeze propriile strategii de fundraising astfel încât să atragă finanțări în sportul românesc.

Pe durata orelor de curs, participanții s-au familiarizat cu elementele cheie de care trebuie să țină cont în momentul în care își propun atragerea de sponsorizări din mediul privat sau donații din partea unor persoane.

Printre temele abordate s-au numărat și înțelegerea specificului sponsorizărilor, strategii de fundraising (stabilirea obiectivelor, identificarea resurselor financiare, plan de acțiuni), abordarea potențialilor sponsori și specificul contractelor de sponsorizare.

Prin astfel de cursuri și programe, Federația Română de Fotbal susține cluburile din România să își diversifice sursele de venit, pe lângă accesarea bugetelor publice și veniturilor din publicitate, creându-și propriile strategii de accesare a sponsorizărilor.

La finalul anului, Academia Națională de Fotbal va organiza o sesiune despre Scrierea de Proiecte pentru obținerea de finanțări nerambursabile. Accesează site-ul anf.frf.ro pentru informații despre cursurile disponibile.