Cei mai buni unsprezece jucători din cei 1.600 care s-au înscris la preselecțiile organizate de Federația Română de Fotbal și Gillette au avut ocazia să fie evaluați de antrenori ai FC Barcelona Escola, școala de fotbal a campioanei Spaniei.

Zece dintre cei unsprezece jucători cu vârste cuprinse între 10 și 14 ani selectați în timpul caravanei care a început în august 2016 s-au reunit miercuri la Centrul Național de Fotbal de la Mogoșoaia sub comanda celor trei scouteri ai proiectului, Ion Geolgău, Miodrag Belodedici și Jean Vlădoiu. Echipa a fost completată în Barcelona de Robert Valentin Belei, descoperit de scouterii FRF în provincia Castellón, Spania.

Tinerii fotbaliști au fost vizitați joi în cantonament de președintele Federației Române de Fotbal, Răzvan Burleanu, și de antrenorii secunzi ai lui Cristoph Daum, Ionuț Badea și Rudi Verkempinck.

„Proiectul început alături de Gillette în vara anului trecut a generat un interes impresionant din partea tinerilor fotbaliști din România și ne bucurăm să le putem oferi celor selectați o experiență atât de valoroasă precum cea din următoarele zile, când componenții echipei «Performanța Are Viitor» vor intra în contact cu un club atât de mare precum FC Barcelona. Pentru cei care nu au fost selectați în acest proiect urmează, cu siguranță, alte oportunități de a se face remarcați”, a declarat președintele Federației Române de Fotbal, Răzvan Burleanu.

Echipa „Performanța Are Viitor” a efectuat vineri după-amiază o sesiune de antrenament alături de tehnicieni de la FC Barcelona Escola la baza sportivă Ciudad Deportiva Joan Gamper din Sant Joan Despi, unde se antrenează prima echipă a campioanei Spaniei.

„FC Barcelona împărtășește cu mândrie valorile sale sportive cu fotbaliști din toată lumea. Vizita echipei «Performanța Are Viitor» este o excelentă ocazie de a cunoaște tinere talente din România, o țară renumită pentru pasiunea sa pentru fotbal”, a declarat Franc Carbo, Manager FC Barcelona Escola.

Antrenamentul va fi urmat de un weekend în care componenții echipei vor vizita muzeul și stadionul campioanei Spaniei și vor asista din tribune la meciul FC Barcelona-Eibar, din ultima etapă a campionatului Spaniei.

„Gillette caută să ofere și să stimuleze performanță atât prin produsele sale, cât și prin parteneriatele în care se implică. Ne bucurăm să putem aduce împreună tineri atât de talentați din România, profesioniști pasionați de fotbal precum scouterii Federației Române de Fotbal și un club atât de important precum FC Barcelona, partener global al Gillette”, a declarat Radu Dobrescu, Brand Manager Shave Care South East Europe, Procter&Gamble.

Echipa „Performanța Are Viitor” este formată din:

• Răzvan Andrei (descoperit în județul Caraș-Severin)
• Mădălin Crivăț (județul Argeș)
• Mihai Fabrizio Constantin (județul Argeș)
• Septimiu Kolbasz (județul Cluj)
• Răzvan Boiță (județul Vaslui)
• Cristian Turcu (județul Vaslui)
• Robert Marian Popescu (județul Dolj)
• Robert Dumitru Jerdea (județul Mehedinți)
• Vlad-Mario Ciurbe (județul Sălaj)
• Robert Sergiu Sava (județul Timiș)
• Robert Valentin Belei (provincia Castellón, Spania)

Despre Gillette
De peste 110 ani, Gillette oferă tehnologie de precizie și produse cu o performanță la cele mai înalte standarde, îmbunătățind viața a peste 800 de milioane de bărbați din toată lumea. De la bărbierit și îngrijire personală, până la îngrijirea pielii și protecția de transpirație, Gillette oferă o gamă largă de produse ce include aparate de ras, geluri, spume și creme de ras, produse pentru îngrijirea pielii, after-shave, antiperspirante, deodorante și geluri de duș. Vă rugăm vizitați http://www.gillette.com pentru cele mai recente noutăți și informații despre Gillette.


Despre Procter & Gamble

P&G îmbunătățește viața a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin brandurile sale. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de calitate, precum: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Wella®. Operațiunile P&G se desfășoară în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm vizitați http://www.pg.com pentru ultimele noutăți și mai multe detalii despre P&G și brandurile sale.


Despre „Transformă ulița în stadion”
Parteneriatul cu Gillette, reprezentat de inițiativa „Performanța are Viitor”, este o continuare a proiectului „Transformă ulița în stadion”, un proiect care face parte dintr-un plan mai amplu, „Împreună suntem fotbal”, dedicat promovării fotbalului de tip Grassroots și coordonat de Departamentul de Dezvoltare Fotbalistică al Federației Române de Fotbal, condus de Ciprian Paraschiv. Proiectul „Transformă ulița în stadion” s-a desfășurat în perioada septembrie 2015 – aprilie 2016 în 21 de județe din România, implicând referenții zonali ai Federației Române de Fotbal. Peste 1.000 de elevi din ciclul primar din mai mult de 120 de unități de învățământ din mediul rural au fost parte a etapei pilot a programului. Finalitatea programului a constat într-o competiție dedicată celor mai talentați elevi din clasele I-IV din cele 7 regiuni fotbalistice ale țării. Meciul final s-a disputat la Cluj, o comisie formată din Miodrag Belodedici, Ion Vlădoiu și Aurel Țicleanu alegând cei 3 câștigători, care au însoțit echipa națională la Campionatul European din Franța.

Despre „Împreună suntem fotbal”
Lansat în luna septembrie a anului trecut, proiectul "Împreună Suntem Fotbal" reprezintă o premieră în sportul și educația din România, propunând implicarea activă în dezvoltarea sănătoasă a românilor prin fotbal, dezvoltarea copiilor și tinerilor în valorile acestui sport și creșterea numărului de practicanți de fotbal în România. Începând cu 2015, au fost demarate primele 4 programe: Olimpiada Națională a Sportului Școlar – Fotbal și Olimpiada Gimnaziilor – Fotbal, Transformă Ulița în Stadion, Unificat în 7, Campionatul Universitar de Fotbal. Următoarea etapă a programului se va desfășura începând cu septembrie 2016, mai multe informații vor fi publicate pe platforma dedicată www.impreunasuntemfotbal.ro.

SHARE: