Federația Română de Fotbal discută posibilitatea unui parteneriat cu OTE Group, care ar veni în sprijinul suporterilor echipei naționale.

Telekom România, sponsor oficial al echipei naționale, propune prin intermediul campaniilor desfășurate alături de E-Value dezvoltarea unor servicii dedicate suporterilor fotbalului românesc și implementarea unei comunicări dedicate acestora. De asemenea, salută inițiativa de a veni în întâmpinarea dorințelor și nevoilor iubitorilor de fotbal.

Marți, 27 martie, a avut deja loc prima întâlnire pentru a se pune bazele acestui parteneriat. Odată ce proiectul va fi finalizat, suporterii din țară și din străinătate vor putea comunica direct cu FRF printr-o linie telefonică.



”De fiecare dată este un prilej de bucurie de a mă întâlni cu partenerii noștri de la Telekom. Susținerea lor acordată echipei naționale de fotbal a României este foarte valoroasă și evoluția bună a tricolorilor din ultima vreme se datorează și Telekom. Acum am avut privilegiul să-l întâlnesc și pe domnul Mr. Michael Tsamaz, Chairman & CEO al OTE Group și am folosit ocazia de a-i mulțumi și domniei sale. Parteneriatul nostru are șanse de a fi dezvoltat și mai mult și am discutat acest aspect. Am conturat ca planuri de viitor ca, prin sprijinul companiilor Telekom și e-value, să ne aplecăm mai mult către serviciile oferite suporterilor fotbalului românesc și să implementăm o comunicare dedicată lor. Fotbalul de astăzi nu se mai poate dezvolta fără tehnologie și Telekom este partenerul perfect în acest sens. Am regăsit la această întâlnire aceeași dorință de implicare în dezvoltarea fotbalului românesc și am constatat o deschidere totală la domnul Tsamaz. Colaborarea cu Telekom este proiectată pe termen lung. Îi asigur pe partenerii noștri că vom folosi eficient toate resursele pe care ni le pun la dispoziție astfel încât să readucem fotbalului emoțiile de altădată”, a declarat președintele FRF, Răzvan Burleanu.

”În ceea ce ne privește pe noi, ne simțim privilegiați și onorați să fim aleși ca parteneri ai federației pentru serviciile de call-center pentru a răspunde întrebărilor telefonice pe care fanii le pot avea legate de fotbal. Noi vom oferi aceste servicii prin intermediul E-Value, o companie care oferă servicii de tip call-center, subsidiară a grupului OTE și a grupului Deutsche Telekom. Deci ne-am asumat responsabilitatea acestui proiect și vom răspunde cât se poate de bine tuturor solicitărilor Federației, fanilor și oricui dorește, astfel încât toți să fie mulțumiți și bucuroși”, a susținut în cadrul întâlnirii președintele și CEO-ul OTE Group, Michael Tsamaz.

”Vom încerca să ne folosim de cei 20 de ani de experiență în domeniul serviciilor contact-center pentru a susține și pentru a ridica ștacheta în ceea ce priveștes serviciile în interiorul stadioanelor de fotbal”, a afirmat și CEO-ul E-Value Grecia și România, Anthanasios Stratos.

Deustche Telekom AG este cea mai mare companie de telecomunicații din Europa. Compania oferă telefonie mobilă, fixă, acces la internet și servicii specializate pentru consumatorii mari. Compania este prezentă și în România, unde controlează companiile Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications.

E-value International S.A., unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de tip Contact Center din sud-estul Europei, împlinește luna aceasta trei ani de activitate în România. Compania și-a dezvoltat în mod semnificativ operaţiunile implicându-se în proiecte de customer care şi de creştere a vânzărilor pentru clienţii de pe piaţa locală, dar şi internaţională. Progresul e-value în Romania se bazează pe modelul celor aproape 20 de ani de experienţă ai companiei mamă în deservirea clienţilor din diverse domenii, cu nevoi diferite în ceea ce priveşte relaţionarea cu consumatorii, cât şi pe o infrastructură tehnologică avansată.

SHARE: