În cadrul Galei Internaționale IAA Global ”Creativity Can Change The World” organizată la București de către International Advertising Association, Iulia Niculae, Marketing Manager la FRF, a fost distinsă cu “IAA Young Leader Award”. Premiul ei se acordă celor care ”au atins excelența în leadership, au contribuit la dezvoltarea IAA YP și au inspirat industria de comunicare la nivel local, regional sau global prin viziune, idei și servicii”. De altfel, Iulia este și Președinte al IAA Young Professionals.

În cadrul Federației Române de Fotbal, Iulia Niculae a condus proiecte majore de marketing, precum campania “România suntem toți” organizată pentru participarea la EURO 2016, care a inclus și primul Fan Zone si Fan Walk din istoria Echipei Naționale în străinatate și relansarea identitățiilor pentru Echipa Națională a României, Cupa României, Liga 2 și Liga 3.

”Sunt bucuroasă că România demonstrează, din nou, că are tineri capabili și hotărâți, că de aici pornesc proiecte cu impact și că putem să devenim model pentru regiune. Este minunat să văd cât de mult a crescut IAA Young Professional în doar 10 ani de activitate. Astăzi avem o serie de proiecte care au ajuns la a 7-a ediție, umplem săli de tineri profesioniști și avem invitați din zona internațională. Avem o industrie plină de potențial și tineri foarte pasionați, iar noi le vom acorda în continuare încrederea noastră și cadrul pentru a se dezvolta”, a spus Iulia Niculae, după decernarea premiului.

International Advertising Association a fost înfiinţată în 1938 pentru a apăra comunicarea profesionistă în domeniul marketingului. Între timp, IAA a devenit susţinătorul libertații de a alege atât a advertiserilor, cât și a consumatorilor. Este singura asociaţie de profil care cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci și are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

IAA are o poziţie unică, ce îi permite să monitorizeze tendinţele internaționale în dezvoltare, înainte ca acestea să devină evidente şi să ofere profesioniştilor din domeniul comunicării de marketing un forum internaţional, în scopul schimbului de informaţii la nivel mondial, celei mai bune practici, dezvoltare profesională, informaţii, experienţă şi idei.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association și reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația Young Professionals are peste 1000 de membri din 15 țări. 

SHARE: