Prima preselecție a noului sezon „Performanța are viitor” va fi ținută duminică, 20 august, ora 9:00, la terenul Voința din Complexul Sportiv Badea Cârțan din Constanța. Cei mai buni doi jucători selectați duminică se vor alătura echipei „Performanța are viitor”, care va călători la Barcelona în mai 2018.

Sezonul 2017 – 2018 al proiectului „Performanța are viitor”, o inițiativă de scouting dezvoltată de Gillette și Federația Română de Fotbal, va debuta duminică, la Constanța.

Tinerii fotbaliști cu vârste cuprinse între 10 și 14 ani sunt așteptați de scouterii FRF începând cu ora 9:00 terenul Voința din Complexul Sportiv Badea Cârțan. Scouterii coordonați de Ion Geolgău, Miodrag Belodedici și Ion Vlădoiu vor selecta la finalul preselecției primii doi membri ai noii echipe „Performanța are viitor”.

”Constanța oferă de ani buni talente fotbalului românesc, deci suntem încrezători că vom avea un trial de succes duminică. Suntem bucuroși să începem acest nou sezon într-un oraș cu atât de multă importanță pentru trecutul, prezentul și, cu siguranță, viitorul fotbalului românesc”, a declarat Ion Geolgău, Manager al Departamentului de Scouting al Federației Române de Fotbal.

Caravana va continua în acest an cu acțiuni similare la Râmnicu Sărat (județul Buzău, 17 septembrie) și Putna (județul Suceava, 1 octombrie). Alte trei localități din țară vor fi incluse în proiect în perioada martie – aprilie 2018.

Cei mai buni 11 jucători selectați se vor alătura echipei care în luna mai a anului viitor va merge la Centrul Național de Fotbal Mogoșoaia pentru un stagiu de pregătire și la Barcelona, pentru un antrenament la faimoasa bază Ciutat Esportiva Joan Gamper a FC Barcelona. Tot atunci, echipa va avea ocazia să vadă un meci de-al FC Barcelona din tribunele stadionului Nou Camp.

”Gillette aduce împreună cu mândrie doi parteneri valoroși de-ai săi, precum FC Barcelona și Federația Română de Fotbal, pentru a susține peformanța sportivă în România. Așteptăm cu interes să urmărim la lucru tinerii fotbaliști din Constanța și să adăugăm la finalul preselecției de duminică primii doi membri ai noii echipe Performanța are viitor”, a completat Nikola Cvetkovic, Delivery Manager Shave Care (Gillette) South-East Europe.

Pentru a putea fi înscriși în selecție, participanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
• Vârsta între 10 și 14 ani împliniți până la data de 31 iulie 2017;
• Să fie însoțiți de tutore sau părinte, acesta urmând să își dea acordul pentru participare, pe baza căruia se face înscrierea;

„Performanța are viitor” se desfășoară sub umbrela programului FRF - „Împreună suntem fotbal” - și are loc în perioada august 2017 - mai 2018.
În primul sezon al proiectului, Gillette și Federația Română de Fotbal au organizat preselecții la Moldova Nouă (județul Caraș-Severin), Bascov (județul Argeș), Jucu (județul Cluj) și Pădureni (județul Vaslui).

De peste un secol, Gillette își respectă angajamentul de a oferi performanță zi de zi prin intermediul aparatelor de ras utilizate de peste 800 de milioane de bărbați din întreaga lume. Alături de Federația Română de Fotbal, prin inițiativa Performanța are Viitor, Gillette continuă să susțină copiii talentați din România.

Mobilitatea în cadrul caravanei „Performanța are viitor” este oferită de Eurolines și TUI TravelCenter.


Despre Gillette

De peste 110 ani, Gillette oferă tehnologie de precizie și produse cu o performanță la cele mai înalte standarde, îmbunătățind viața a peste 800 de milioane de bărbați din toată lumea. De la bărbierit și îngrijire personală, până la îngrijirea pielii și protecția de transpirație, Gillette oferă o gamă largă de produse ce include aparate de ras, geluri, spume și creme de ras, produse pentru îngrijirea pielii, after-shave, antiperspirante, deodorante și geluri de duș. Vă rugăm vizitați http://www.gillette.com pentru cele mai recente noutăți și informații despre Gillette.

Despre Procter & Gamble
P&G îmbunătățește viața a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin brandurile sale. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de calitate, precum: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Wella®. Operațiunile P&G se desfășoară în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm vizitați http://www.pg.com pentru ultimele noutăți și mai multe detalii despre P&G și brandurile sale.

Despre „Transformă ulița în stadion”
Parteneriatul cu Gillette, reprezentat de inițiativa „Performanța are Viitor”, este o continuare a proiectului “Transformă ulița în stadion”, un proiect care face parte dintr-un plan mai amplu, “Împreună suntem fotbal”, dedicat promovării fotbalului de tip Grassroots și coordonat de Departamentul de Dezvoltare Fotbalistică al Federației Române de Fotbal, condus de Ciprian Paraschiv. Proiectul “Transformă ulița în stadion” s-a desfășurat în perioada septembrie 2015 – aprilie 2016 în 21 de județe din România, implicând referenții zonali ai Federației Române de Fotbal. Peste 1000 de elevi din ciclul primar din mai mult de 120 de unități de învățământ din mediul rural au fost parte a etapei pilot a programului. Finalitatea programului a constat într-o competiție dedicată celor mai talentați elevi din clasele I-IV din cele 7 regiuni fotbalistice ale țării. Meciul final s-a disputat la Cluj, o comisie formată din Miodrag Belodedici, Ion Vlădoiu și Aurel Țicleanu alegând cei 3 câștigători, care au însoțit echipa națională la Campionatul European din Franța.

Despre “Împreună suntem fotbal”
Este conceptul-platformă pentru un program strategic de activități reunite în cel mai amplu proiect dedicat dezvoltării fotbalului de bază (grassroots) din România, cu scopul reconfigurării fotbalului ca fenomen social în rândul românilor. Acestea acoperă mediul urban și rural, în parteneriat cu autorități centrale, locale și mediul de business. Obiectivele pe termen lung vizează zone diverse de interes, de la creșterea numărului de practicanți și descoperirea de noi talente, până la poziționarea fotbalului ca instrument de incluziune și mobilitate socială, îmbunătățirea nivelului general al activității fizice și dezvoltarea individuală prin valorile sportului. Lansat în luna septembrie a anului 2015, "Împreună Suntem Fotbal" reprezintă o premieră în sportul și educația din România. Sub această umbrelă, FRF a dezvoltat 13 proiecte, ce includ competiții școlare naționale pentru băieți și fete, acțiuni de scouting plus Cupa Intercartiere și proiectul special “Transformă ulița în stadion”, continuat de “Performanța are Viitor”: ONSS – învățământ primar, Gimnaziada, ONSS – invățământ liceal, Campionatul Național de Fotbal Universitar 11 vs. 11, Unificat în 7, Campionatul Național Universitar de Futsal, Fotbal și feminitate, Cupa Tymbark, Interliga Națională de Fotbal U7, U8, U9 și U10, Cupa IPA (amatori), Fotbal pe plajă, Cupa Intercartiere și “Transformă ulița în stadion” / “Gillette - Performanța are Viitor”.

SHARE: