Comitetul de Urgență al Federației Române de Fotbal a decis astăzi, 3 octombrie, înființarea unei comisii în vederea gestionării situației la nivelul municipiului București și reorganizarea activității fotbalistice.
Având în vedere hotărârea pronunțată în dosarul 21229/303/2022, în data de 26 septembrie 2024, prin Sentința civilă nr. 2918A, care a dispus radierea Asociației Municipale de Fotbal București din Registrul Asociațiilor ținut de instanță, Federația Română de Fotbal a decis să intervină pentru a asigura continuitatea activității fotbalistice în Capitală.
Astăzi, 3 octombrie, FRF a decis, printr-o hotărâre a Comitetului de Urgență, înființarea unei comisii de normalizare a situației fotbalistice la nivelul municipiului București. Această comisie va avea rolul de a asigura desfășurarea în condiții de normalitate a competițiilor și de a organiza activitatea fotbalistică sub o nouă entitate, respectând principiile de bună guvernanță.
Componența nominală a comisiei este următoarea:
- Cristian Petrean – Președinte AJF Hunedoara
- Cristian Petropulos – Președinte AJF Alba
- Mihai Andrieș – Manager administrarea digitală a competițiilor în cadrul FRF
- Dan Mihai – Avocat, fondator Mihai & Co Business Lawyers
FRF subliniază importanța acestei acțiuni, având în vedere cele 786 de echipe care activează la nivelul municipiului București și care necesită suport pentru continuarea activității fotbalistice în condiții optime.