Lagardère Travel Retail România a intrat într-un parteneriat de anvergură cu Federația Română de Fotbal, aducând în 22 de magazine, produse ale echipei naționale de fotbal.
Fanii fotbalului au acum la dispoziție o rețea întreagă de magazine din care pot cumpăra produsele echipei naționale de fotbal.
Echipamente complete de fotbal, tricouri, eșarfe, fulare, mingi și multe altele, îi așteaptă în magazinele Lagardère Travel Retail România de pe aeroporturile din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Suceava, Bacău și Iași, plus în alte magazine din București, Ploiești, Pitești, Oradea, Iași, Baia Mare, Craiova, Cluj-Napoca, Brașov, Arad, Constanța. Până acum, produsele puteau fi comandate online sau achiziționate fizic, din „Romania Store”, magazinul oficial al suporterilor naționalei, din Mega Mall.
Modul în care trăim, călătorim, facem cumpărături, s-a schimbat. Oamenii sunt mai atenți la nevoile și timpul lor, mai nerăbdători și dornici de produse cu însemnătate. Anticipând aceste tendințe, Lagardère Travel Retail România aduce către clienții săi un subiect drag românilor: fotbalul.
În București produsele se găsesc momentan la magazinul Relay de pe Aeroportul Henri Coandă și în 5 magazine Inmedio: Promenada Mall, Veranda Mall, Galeria Feeria, cel de la Pasaj Universitate și cel de pe Bulevardul Carol.
Marius Văcălău, Director General Lagardère Travel Retail România: „Este o bucurie pentru noi să fim puntea dintre microbiști și produsele dragi lor. Știm că acestea nu sunt simple obiecte, ci poartă cu ele toate amintirile și nostalgiile pe care cuvântul – fotbal – le evocă”.
Această colaborare are un imens potențial, având în vedere că Lagardère Travel Retail România deține cea mai extinsă rețea de comerț aeroportuar din România.
Răzvan Burleanu, Președinte Federația Română de Fotbal: „Suntem bucuroși pentru semnarea acestui parteneriat prin intermediul căruia tricoul echipei naționale și alte produse cu însemnele României sunt mai aproape de toți suporterii tricolori. Prin rețeaua de magazine Lagardère Travel Retail România avem șansa, de acum, de a ajunge în fiecare lună la peste trei milioane de români din diferite zone ale țării”.
Parteneriatul își propunere să dea naștere unei strategii de promovare a României și a naționalei de fotbal la scară largă, pe toate aeroporturile din țară.
Despre LAGARDÈRE TRAVEL RETAIL
Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor, cu cea mai îndelungată experiență în satisfacerea nevoilor călătorilor și partenerilor, prin toate cele 3 linii de business: Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice. Lagardère Travel Retail operează peste 5.000 de magazine în aeroporturi, gări și alte platforme, în 42 de țări, și a generat vânzări de 5,2 miliarde de euro în 2022 (gestionate 100%).
Prin echipele locale puternice și parteneriate creatoare de valoare, Lagardère Travel Retail dezvoltă experiențe de călătorie autentice și complete. Lagardère Travel Retail promovează sustenabilitatea în zona de Travel Retail printr-o strategie CSR dedicată, aliniată la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite.
În România, compania este prezentă de peste 25 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit urban (aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri), și operează o rețea de aproape 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub 7 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee, Natoo și Pizza La Mia Stazione.
Pentru mai multe detalii, puteți accesa https://www.lagardere-tr.ro/ro/.