Parteneriatul dintre Bergenbier și FRF a fost unul dintre cele mai longevive din istoria Echipei naționale, Bergenbier fiind aproape de echipă timp de aproape 14 ani, între 1998 și 2008, reluând apoi sponsorizarea în anul 2015.
“Fotbalul este și va rămâne în ADN-ul mărcii Bergenbier. Ținem pumnii strânși Naționalei și vom trăi alături de ei emoția tuturor meciurilor, ca toți românii de altfel. Prin platforma Eu Sunt 12 vom păstra deschisă interacțiunea dintre Bergenbier și toți suporterii români, fiind alături de ei, indiferent de competiție și de echipele preferate.În 2019, vom continua misiunea noastră de a răcori România, suținând plantarea a încă 50.000 de brazi. Mulțumim echipei FRF pentru deschidere, încredere și colaborarea bună pe care am avut-o în acești ani și rămânem suporteri înfocați ai Naționalei“, a declarat Mihaela Hristea, Consumer Excellence Director, Bergenbier.
„Federația Română de Fotbal mulțumește Bergenbier pentru susținerea Echipei Naționale de Fotbal a României și a activității fotbalistice. În ultimii patru ani, prin implicarea acestui brand, multe dintre proiectele de dezvoltare a fotbalului românesc au prins viață și au primit șansa de a deveni unele de succes. Alături de un partener de nădejde, echipa națională s-a calificat la Euro 2016 după aproape un deceniu de absență de la turneele finale. Bergenbier a fost și va rămâne un prieten al fotbalului românesc!”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.