Federația Română de Fotbal este prima instituție sportivă care se alătură campaniei „Donează Sânge Constant”, inițiată de Crucea Roșie Română, cu scopul de a atrage atenția publicului că nevoia de sânge este constantă.
Astfel, Federația Româna de Fotbal a acceptat să își doneze simbolic microfoanele FRF TV și să poarte cubul de microfon al campaniei, cu îndemnul „Donează Sânge Azi” și cu denumiri ale grupelor de sânge, la fel cum au facut-o în ultimele luni 12 posturi naționale de televiziune și radio.
Cubul campaniei va fi folosit la interviurile pe care reporterii FRF TV le vor avea cu jucătorii primei naționale de fotbal a României cu ocazia partidelor cu Norvegia și Malta, devenind astfel o voce importantă pentru oamenii ale căror vieți depind de o tranfuzie sanguină.
Federația Română de Fotbal face apel la fanii echipei naționale să meargă în centrele de transfuzie și să doneze sânge constant, pentru că printr-o simplă donare pot fi salvate 3 vieți. Iar la fiecare 3 secunde, un român trebuie să primească sânge. Din păcate, sub 2% dintre români donează sânge, în timp ce media europeană este de 6%.
Campania „Donează Sânge Constant” a fost lansată la sfârșitul lunii februarie 2019 de către Crucea Roșie Română și Institutul Național de Hematologie Transfuzională, alături de agențiile McCann Worldgroup România și McCannPR, reușind de atunci și până în prezent să transforme subiectul donării de sânge într-o apariție constantă la cele mai importante posturi de tv și radio.
PRO TV, DIGI24 TV, TVR, România TV, Kiss FM sau Rock FM sunt doar câțiva dintre partenerii constanți ai campaniei, care au acceptat să își doneze simbolic microfoanele.
Campania se va desfășura în continuare, pe termen lung, încercând astfel să determine românii să meargă o dată la câteva luni să doneze sânge.