Guvernul României și-a asumat construirea mai multor obiective de infrastructură pentru organizarea EURO 2020. Printre acestea se numără și reconstruirea sau modernizarea a patru stadioane din București, pentru antrenamentele echipelor participante. Stadioanele vizate sunt Arcul de Triumf, Ghencea, Giulești și Dinamo. După cum a anunţat Compania Naţională de Investiţii, proiectele sunt în graficul stabilit, există finanţarea, astfel încât termenul de dare în folosinţă a primelor trei noi stadioane amintite a fost fixat pentru 31 martie 2020. De asemenea, Stadionul Dinamo rămâne parte din proiectul EURO 2020, urmând o cale separată de recuperare a unor întârzieri apărute.
Pentru fotbalul românesc, cele patru stadioane noi din București înseamnă mult mai mult decât onorarea promisiunilor pentru organizarea EURO 2020. Înseamnă o necesară dezvoltare a infrastructurii precare a României, înseamnă posibilitatea ca FRF să poată candida cu Bucureștiul pentru organizarea unor turnee finale europene sau mondiale, la tineret, juniori, feminin. Toate acestea înseamnă dezvoltarea fotbalului în România.
La capitolul transportul spectatorilor, autorităţile locale au iniţiat planul de mobilitate și primele autobuze de transport public din noua flotă dedicată EURO 2020 au și sosit la București. Această variantă va fi principala modalitate de transport de la aeroport spre centrul Capitalei. UEFA va monitoriza și angajamentele de modernizare a infrastructurii rutiere și optimizarea transportului public asumate de către Primăria Bucureștiului.
Ministerul Transporturilor a demarat realizarea unei legături rapide pe calea ferată între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă. Proiectul prevede conectarea liniei ferate deja existente către Ploiești cu un racord către aeroport. Mai sunt prevăzute realizarea unei gări la Aeroportul Henri Coandă și o supratraversare peste DN1. Proiectul este în graficul de execuţie care prevede o dare în folosinţă în primăvara anului 2020.
Aeroportul Henri Coandă este pregătit pentru preluarea unui flux suplimentar de pasageri. În plus, Planul de Mobilitate pentru EURO 2020 prevede folosirea și a Aeroportului Aurel Vlaicu (Băneasa). Aici vor fi direcţionate aeronavele echipelor oaspete, ale familiei fotbalului și un număr de chartere ale suporterilor. Aeroportul Aurel Vlaicu și-a încheiat deja lucrările de modernizare.
Toate activităţile, procesele şi acţiunile pentru organizarea EURO 2020 sunt gestionate de un Comitet Interministerial încă din 2014. Acest comitet, format din reprezentanţi ai Primăriei Capitalei, Guvernului și FRF și cu UEFA ca for tutelar, monitorizează toate angajamentele României de la momentul candidaturii. Lucrările de pregătire a EURO 2020 sunt în graficul stabilit cu UEFA.
România are o tradiţie consistentă în fotbal, fiind una dintre cele 17 naţiuni care au participat la toate preliminariile europene încă de la ediţia de debut de acum 60 de ani.