Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) desfășoară în perioada 10 iunie – 15 iulie o amplă campanie de promovare outdoor a României în patru mari orașe din Germania: Hamburg, Berlin, Munchen și Frankfurt.

Campania are loc în contextul Campionatului European de Fotbal și implică colantarea a 625 de taxiuri din Germania cu imagini reprezentative ale României.

Această inițiativă oferă o expunere semnificativă nu doar turiștilor germani, ci și potențialilor turiști din întreaga Europă, care vor participa la evenimentul sportiv. Designul creativ al colantării taxiurilor are menirea de a atrage atenția publicului într-un mod distinctiv, generând un impact vizual puternic.

Fiecare taxi colantat include un cod QR care direcționează către o broșură generală a României în limba germană. Prin scanarea acestuia, vizitatorii pot obține informații relevante despre diferitele destinații turistice din România.

În această dimineață, foștii fotbaliști internaționali Vlad Munteanu, Marius Niculae și Lucian Sănmărtean au testat taxiurile colantate prezente la Munchen. Cei trei fac parte din delegația României la EURO 2024 și au participat la o ședință foto organizată în cadrul unui parteneriat între MEAT și Federația Română de Fotbal (FRF), sub sloganul: “Hai, România! Hai în România!”.

Această campanie reprezintă o oportunitate importantă pentru promovarea imaginii României și pentru atragerea unui număr mare de turiști internaționali, profitând de vizibilitatea crescută oferită de unul dintre cele mai urmărite evenimente sportive din Europa.