Programarea partidelor – AJF clasele IX – XII  si Cluburi U 14 

Licee : 1-Alba,2- Arad,3- Maramures,4- Cluj,5- Brasov, 6-Teleorman si 7-Bucuresti

–          joaca fiecare cu fiecare conform pozitiilor 1-7 si se efectueaza un clasament final .

Delegatia fiecarei echipe va include maxim 11 persoane. Liceele  vor intra in competitie in 3.Iunie cu masa de seara  si vor iesi din competitie in 5 Iunie cu masa de pranz .

 

Cluburi :

1. Independenta Baia Mare

2. Olimpia Cluj

3. Fair Play Bucuresti

4. FCM  Targu Mures

5. Vasas Femina Odorheiul Secuiesc

6. Vulturii Dolhesti( Suceava )

7. Tinere Sperante – Bucuresti

8. Navobi Iasi

9. Viitorul Buzau

10. Universitatea Alexandria

Cele 11 cluburi inscrise se impart in doua  grupe :A si  B .

Astfel o sa avem :

A : A1, A2, A3, A4, A5

B: B1, B2, B3, B4, B5

Pozitia in clasament va fi AI –A V respectiv BI-B V .

 

Tragerea la sorti este programata in data de 4 ora 21 cu ocazia sedintei tehnice .

Toate echipele trebuie sa ajunga in 4 Iunie pana la  ora 20 la masa de seara . Echipele de club cu delegatii de maxim 11 persoane intra in competitii in data de 4 Iunie cu masa de seara si  vor iesi in data de 6 cu masa de pranz .

 

Programari partide Licee + cluburi

Durata pentru toate partidele este de 15 minute / repriza cu pauza de 5 minute .

Data Teren 1 Teren 2 Ora incepere Ora sfarsit
4.06.2013 Doar licee 2/7 3/6 8.20 8.55
Dimineata 4/5 Pauza 9.00 9.35
7/3 1/2 9.40 10.15
6/4 Pauza 10.20 10.55
3/1 Pauza 11.00 11.35
5/6 4/7 11.40 12.15
Masa de pranz     13.00
Dupa masa 7/5 1/4 17 17.35
2/3 Pauza 17.40 18.15
5/1 6/7 18.20 18.55
4/2 19. 19.40

 

 

Data Teren 1 Teren 2 Ora incepere Ora de final
5.06.2013Cluburi si licee
Dimineata A2/A5 B2/B5 8.00 8.20
  A3/A4 B3/B4 8.20 8.55
1/6 3/4 9.00 9.35
A5/A3 B5/B3 9.40 10.15
5/2 7/1 10.20 10.55
A1/A2 B1/B2 11.00 11.35
5/3 6/2 11.40 12.15
Premierea licee 12.30 12.45
A3/A1 B3/B1 12.20 13.00
  A4/A5 B4/B5 13.00 13.40
Masa de pranz     14.00
Olimpia Cluj-Targoviste Tg-Mures – Timisoara Teren Corona SemifinaleleCupei Romaniei 15.30 18.00 18.15 19.45

 

 

 

Data Teren 1 Teren 2 Ora incepere Ora de final
6.06.2013 Cluburi
Dimineata A2/A3 B2/B3 8.00 8.35
  A1/A4 B1/B4 8.40 915
Pauza Pauza 9.20 9.55
A4/A2 B4/B2 10 10.35
A5/A1 B5/B1 10.40 11.15
W1-2 /L1-2 AI-BII B I – A II 11.20 11.55
Finala loc.VII-VIII AV B V 12 12.35
Finala loc.IX-X AIV B IV 12.40 13.15
Masa de pranz 13.00
Dupa masa
Finala loc.V-VI A III B III 15.20 15.55
Finala loc.III-IV Finala mica L1-L2 16 16.35
Finala loc I – II Finala mare W1-W2 16.40 17.15
Premierea 17.30 17.45

 

 

 

 

 

 

Date legate de participare :

Licee :

 

Responsabil de organizare : Mirel Albon

 

Toate echipele participa la competitie cu lista jucatoarelor realizata sub forma  unui tabel avizat de catre AJF – ul local.Este necesar ca in dreptul fiecarei jucatoare sa existe viza medicala.

Se va nota in tabel : nume/ prenume, data nasterii,  scoala de provenienta si viza medicala.

Fetele trebuie sa aiba asupra lor buletinul si carnetul de elev.

Se accepta in delegatia liceului 11 persoane .Acest tabel va fi completat cu persoanele care mai participa la competitie( antrenor, sofer ..)  si  va fi transmis la adresa de

e-mail : fotbalfeminin@yahoo.com pana in data de 2 iunie 2013 ora 12 .

 

Cluburi :

 

Responsabil de organizare : Popa Marcel

 

Varsta jucatoarelor ce pot participa este de cel mult  14 ani impliniti la data competitiei. Fetele ce au implinit 15 ani nu pot participa. Exceptie face echipa Vulturii Dolhesti ce poate participa  cu fete ce au implinit maxim 15 ani la data organizarii competitiei .

Deoarece este o competitie in cadrul proiectului Grassroots, echipele participa la competitie cu lista jucatoarelor realizata sub forma  unui tabel.

Pentru echipele din Bucuresti, acest tabel va avea viza AMFB, iar pentru echipa Vulturii Dolhesti, tabelul va fi vizat de AJF Suceava .

Este necesar ca in dreptul fiecarei jucatoare sa existe viza medicala,   sau dupa caz se va prezenta carnetul de legitimare cu viza medicala.

Se va nota in tabel : nume/ prenume, data nasterii  si viza medicala.

Este necesar ca in cadrul sedintei tehnice fiecare echipa sa prezinte tabelul cu jucatoarele, precum si certificatul de nastere in original. Echipele care nu respecta aceste date vor fi excluse de comisia de verificare coordonata  de dl. Popa Marcel.

Se accepta in delegatia clubului  maxim  11 persoane care    vor fi comunicate  la adresa de e-mail : fotbalfeminin@yahoo.com pana in data de 2 iunie 2013 ora 12 . Fiecarui club i se va comunica pe e-mail  date referitoare la decontarea transportului .
Coordonator :

 

Alin  Cioban

Presedinte Comisia de Fotbal Feminin