Logo-ul oficial a celei de-a 22-a ediții a Campionatului Mondial a fost prezentat în premieră marți, 3 septembrie, într-o nouă etapă pe care FIFA și țara gazdă, Qatar, au atins-o în drumul către startul celei mai mari competiții fotbalistice din istorie.
Lansarea oficială a avut loc la Doha, capitala Qatarului, la ora locală 20.22, când mii de spectatori au asistat la proiecția sincronizată a emblemei pe o serie de clădiri emblematice, precum Burj Doha, Ministerul de Interne, Souq Waqif sau fortul Al Zubara.
Mai multe orașe importante din întreaga lume au sărbătorit evenimentul cu imagini ale emblemei expuse în locații renumite și pe panouri publicitare. De asemenea, mai mulți foști mari fotbaliști, legende ale Cupei Mondiale, au promovat pe rețelele de socializare logo-ul CM Qatar 2022.
Designul emblemei întruchipează viziunea unui eveniment care conectează și implică întreaga lume, oferind în același timp elemente marcante ale culturii arabe locale și regionale și aluzii la jocul frumos. Curbele zdrobitoare ale emblemei reprezintă ondularea dunelor de deșert, iar bucla neîntreruptă prezintă atât numărul opt – o trimitere către cele opt stadioane uimitoare care vor găzdui meciuri – cât și simbolul infinitului, reflectând natura interconectată a evenimentului.
Campionatul Mondial din Qatar se va desfășura în perioada 21 noiembrie – 18 decembrie 2022.