Joi, 8 februarie, Academia Națională de Fotbal a organizat cursul de Marketing sportiv dedicat cluburilor profesioniste. Deși a ajuns la a treia ediție, a fost prima dată când acest curs a avut loc la sediul Federației Române de Fotbal, precedentele formări având loc online.

Întâlnirea, desfășurată pe parcursul întregii zile, a fost dedicată exclusiv cluburilor de Liga 1 și Liga 2, cu focus fan engagement: cum își pot îmbunătăți cluburile relația cu fanii.

Printre temele abordate în cadrul prezentărilor au fost cele despre stimularea engagementului atât în mediu online, cât și offline, strategii eficiente pentru vânzarea de bilete sau merchandising, criterii de asociere pe care le au în vedere potențiali sponsori și definirea unor insights utile în construirea unor campanii relevante. 

Lectorii acestui curs au fost Iulia Cuciurean, Head of Marketing FRF, Roxana Dinescu, Betano Senior Marketing Manager și Lorand Balint, Managing Director Publicis Sport and Entertainment Romania.

Pe lângă partea teoretică, cursanții au analizat și studii de caz și au participat la un workshop privind integrarea metodei de design thinking în soluționarea nevoilor fanilor.

Consultă aici calendarul complet al cursurilor organizate de Academia Națională de Fotbal în aceast sezon!