Viggo este alături de nationala Under 21 a României la Campionatul European de Fotbal care va începe săptămâna viitoare, extinzând astfel parteneriatul cu FRF. În calitate de sponsor va furniza ținutele purtate de tricolori în ocaziile oficiale ale competiției.
Stabilirea unui fitting personalizat pentru jucători, manageri și membrii din echipa tehnică a permis realizarea unui outfit ce susține libertatea maximă de miscare. Piesele de inspirație sport întrunesc atât caracterul practic al stilului “athleisure”, cât și latura contemporană a unei imagini personale în trend.
Prin alegeri vestimentare ce ies din tipare, curajul devine factorul diferențiator și în afara jocului. Spiritul tânăr, dinamic, se exprimă prin detalii distinctive precum gluga sacoului, căptușeala perforată sau șnurul din talia pantalonului. Design-ul minimalist și abordarea monocromă se înnobileaza prin blazonul Echipei Naționale brodat în galben pe jachetă.
Respirabil, ușor de întreținut și cu efect anti-pilling, materialul îmbracă elegant sportivul care are nevoie de extra confort fără să renunțe la un look fashion. Prin tehnologia de ultimă oră și atenția la sustenabilitate, aceste țesături sunt preferate în zilele noastre de marile branduri italiene și internaționale pentru colecțiile casual sport.
Ionut Marin, CEO Viggo, apreciază: “Susținerea acestei frumoase discipline sportive a devenit firească pentru Viggo, un brand dedicat bărbaților. Suntem entuziasmați să schițăm ținute pe măsura celor mai promițătoare talente din fotbalul românesc. Am ales materiale în linie cu ultimele tendințe pentru o garderobă usor de adoptat de o persoană activă. Dincolo de teren sau de vestiare, facem echipă cu jucătorii Under 21 ca adevărați ambasadori ai stilului”.