Federația Română de Fotbal organizează, pentru al doilea an consecutiv, un workshop interactiv pentru a sprijini cluburile să își creeze strategia de fundraising astfel încât să atragă mai mulți bani către sport.

Workshop-ul va aborda elemente specifice, utile unei organizații neguvernamentale, în vederea elaborării strategiei de Fundraising, cu accent pe atragerea și obținerea de sponsorizări.

Scopul principal va fi familiarizarea participanților cu elementele cheie de avut în vedere în momentul în care țintesc, în mod special, atragerea de sponsorizări din partea unor companii sau donații din partea unor persoane.

TEME ABORDATE ÎN CADRUL CURSULUI

  • Înțelegerea specificului sponsorizărilor. Diferența dintre sponsorizare / donație și finanțare nerambursabilă
  • Strategia de Fundraising a organizației: Stabilirea obiectivelor strategiei | resurse financiare planificate a fi atrase | acțiuni cheie și plan de acțiuni | calendar
  • Abordarea potențialilor sponsori. Propuneri de acțiuni care pot fi sponsorizate. Contractul de sponsorizare

Perioada de înscrieri este 23-31 octombrie 2024. Mai multe detalii pot fi găsite aici.

Despre Academia Națională de Fotbal

Academia Națională de Fotbal este mijlocul prin care Federația Română de Fotbal  livrează cursuri sportivilor și specialiștilor care lucrează direct cu aceștia, dar și profesioniștilor din afara terenului de joc, care se ocupă de managementul sportiv, voluntariat sau alte operațiuni.

Încă din 2021, odată cu lansarea ANF, Federația Română de Fotbal a făcut public planul de a deveni cel mai important furnizor de programe educaționale în sport din România, oferind un model organizațional pentru sportul românesc.