Brandul românesc 5 to go își consolidează angajamentul față de fotbalul românesc și anunță prelungirea cu șase ani a parteneriatului oficial cu Federația Română de Fotbal, până în 2031. Astfel, 5 to go își reiterează afinitatea față de performanță și sprijinul constant în dezvoltarea de noi oportunități dedicate sportivilor români.

Semnarea acestui parteneriat de marcă este completată de asocierea unui produs 5 to go din sectorul de retail, parte din portofoliul de opțiuni echilibrate, dedicate celor cu un stil de viață sănătos – Lemonvita by 5 to go, care devine astfel limonada oficială a Echipei Naționale de Fotbal a României. Este vorba de cele trei SKU-uri deja existente – 5 to go Lemonvita Original, Lemonvita Zero Zahăr cu vitaminele B și Lemonvita Original cu vitaminele B, C, D -, la care se adaugă un sortiment nou, vibrant și revigorant, Lemonvita Mojito, a cărui lansare marchează acest moment important.

Toate produsele din gama LEMONVITA sunt băuturi funcționale, realizate după o rețetă proprie, cu un conținut strict selecționat, potrivite atât pentru sportivii de elită, cu nevoi specifice în materie de hidratare sau aport de vitamine și minerale, cât și oricărei persoane cu un stil de viață solicitant.

5 to go este un susținător activ al sportului și suntem încântați să deschidem, alături de Federația Română de Fotbal, un nou capitol în povestea brandului și a fotbalului românesc! Ne bucurăm că, începând cu acest an, parteneriatul se extinde și avem onoarea de fi furnizor oficial de energie pentru Echipa Națională de Fotbal a României nu doar prin cafeaua noastră, ci și prin limonadele by 5 to go. Pentru tricolori urmează multe provocări, în curând se dă startul meciurilor preliminare pentru calificarea la Campionatul Mondial de Fotbal, o șansă importantă de a ajunge în SUA, Mexic și Canada, așadar un motiv în plus să le fim alături sportivilor noștri prin toate mijloacele”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Pentru Echipa Națională de Fotbal a României se preconizează o perioadă intensă, în care este extrem de motivant să avem aproape parteneri de încredere, susținători ai sportului românesc, care ne impulsionează și contribuie la reușitele noastre. Consolidarea colaborării cu 5 to go confirmă angajamentul nostru comun pentru performanță și ne bucurăm că produsele lor se integrează perfect cu obiectivele ambițioase pe care le avem”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

5 to go este partener oficial al Federației Române de Fotbal și al Cupei României încă din anul 2022, când demara această colaborare de prestigiu. Pentru următorii șase ani, nu doar produsele pe bază de cafea, ci și sortimentele de limonadă 5 to go vor însoți jucătorii români la toate antrenamentele, meciurile și cantonamentele, oferindu-le un boost de energie și stare de bine.

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015 și a atins în prezent pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este un blend de trei origini, 100% Arabica, cu o aromă intensă și complexă. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în oricare dintre cafenelele rețelei: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.