Oportunitatea de a candida pentru drepturile de sponsorship la nivel național are drept grupuri-țintă șase categorii: sistemul bancar, sistemul de asigurări, servicii de telecomunicații, resurse umane și servicii de recrutare a personalului, căi ferate și companii de transport aerian.
UEFA are plăcerea să anunțe completarea nivelului de top al programului de sponsorship 2018-2022 al fotbalului UEFA la nivelul echipelor naționale. Cel mai înalt nivel al acestui parteneriat include drepturile preliminariilor europene 2019 și 2021, finalele UEFA Nations League 2019 și 2021, Campionatele Europene UEFA Under-21 2019 și 2021, UEFA Futsal EURO 2022 și, cel mai important eveniment, UEFA EURO 2020™.
Având Volkswagen, booking.com, Hisense, Alipay și Socar deja confirmate, un alt parteneriat global va fi anunțat cu puțin timp înaintea startului preliminariilor UEFA EURO 2020™, în martie 2019.
UEFA EURO 2020™ este un turneu unic, care se dispută în 12 țări diferite, menit să celebreze cea de-a 60-a aniversare a Campionatului European UEFA, aducând UEFA EURO mai aproape de mai mulți oameni ca niciodată.
Aceste oportunități de parteneriat cu UEFA EURO 2020™ vizează, în general, drepturile globale de marketing, numai că, apropo de un grup select de categorii de produse și de servicii, drepturile vor fi disponibile la nivel național în fiecare dintre țările-gazdă ale turneului.
În atare condiții, UEFA anunță azi că așteaptă declarații de interes din partea unor branduri sustenabile, din următoarele categorii de produse și de servicii, în vederea achiziționării drepturilor de sponsorship naționale pentru UEFA EURO 2020™:
• Sistemul bancar
• Sistemul de asigurări
• Servicii și sisteme de telecomunicații
• Resurse umane / Servicii de recrutare
• Căi ferate
• Companii de transport aerian
Dintre cele șase categorii de produse și de servicii menționate mai sus, în fiecare dintre cele 12 piețe vor fi disponibile maximum două pachete de sponsorship la nivel național. Potențialii candidați au, oricum, posibilitatea de a înainta oferte pentru una sau pentru mai multe dintre cele 12 țări-gazdă.
Procesul de candidatură pentru aceste șase categorii de produse și de servicii va fi deschis, formal, pe 27 martie 2019, numai că declarațiile de interes vor trebui trimise înaintea acestei date. Toate ofertele vor trebui înaintate nu mai târziu de 10 mai 2019.
Documentația de candidatură și/sau orice informații referitoare la acest proces de candidatură vizând sponsorshipul național pentru UEFA EURO 2020™ vor putea fi solicitate la următoarea adresă de e-mail: sponsorship@caa11.com. Pentru a putea primi documentația de candidatură, potențialii candidați sunt rugați să includă, în e-mail-ul pe care-l vor trimite:
• Numele companiei și numele brandului în numele căruia compania dorește să candideze;
• Categoria de produs pentru care compania dorește să candideze;
• Țara/țările-gazdă pentru care compania intenționează să candideze;
• Detalii referitoare la contracte similare, încheiate în trecut de respectiva companie / respectivul brand.
Brandurile din orice altă categorie de produse sau de servicii decât cele la care s-a făcut referire mai sus, care se află în căutarea unor oportunități de parteneriat global sau național pentru UEFA EURO 2020™, sunt rugate să contacteze, pentru a primi mai multe informații, CAA11, la următoarea adresă de e-mail: sponsorship@caa11.com.
În fine, dar nu în cele din urmă, UEFA va mai lansa, curând, și un proces, destinat categoriei “bere”, în vederea identificării, în fiecare țară-gazdă, a unui partener din această categorie pentru UEFA EURO 2020™.
Vânzarea la nivel mondial a tuturor competițiilor masculine UEFA la nivelul echipelor naționale, pentru perioada 2018-2022, este realizată, în numele UEFA, exclusiv de CAA11.